קידום אורגני
באיכות פרימיום

קידום אורגני מתייחס לתוצאות דירוג של אתרים במנועי חיפוש – ללא תשלום על מודעות. בניגוד לתוצאות חיפוש בתשלום, המונעות על ידי הצעות מחיר במערכת מכירות פומביות, תוצאות החיפוש האורגניות נקבעות על ידי גורמים שונים, לרבות הרלוונטיות של התוכן לשאילתת המשתמש, איכות הקישורים וקריטריונים אחרים של דירוג אורגני. משתמשים רבים נוטים להתעלם מפרסומות ממומנות, מה שהופך את הקידום האורגני לבעל ערך רב עבור עסקים המבקשים לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם.

קידום אורגני בגוגל
שימוש בגוגל סרץ' קונסול
שימוש בגוגל אנליטיקס
שימוש בגוגל תג מנג'ר
שימוש בSemrush
שימוש ב Ahref
שימוש בהוט ג'ר
שימוש בClarity

קידום אורגני
עבור העסק שלכם

קידום אורגני עבור העסק שלכם

אחת הסיבות הטובות ביותר להשקיע בקידום אורגני היא האפקטיביות שלו; גוגל מעבדת 3.5 מיליארד חיפושים מדי יום, מה שמדגיש את הפוטנציאל העצום של עסקים למשוך יותר תנועה על ידי דירוג טוב בתוצאות של מנועי החיפוש. על ידי שיפור הדירוג האורגני שלכם, ניתן להגדיל משמעותית את מספר המבקרים באתרכם, מה שיכול להוביל למספר גבוה יותר של לידים ומכירות – ללא קידום ממומן.

למה צריך
קידום אורגני?

למה אני צריך קידום אורגני?

התנהגות הצרכנים מראה לנו את החשיבות של קידום אורגני; בעת קבלת החלטות על ביצוע רכישה, רוב האנשים יערכו מחקר מקיף לפני שהם יחליטו על מוצר/שירות כזה או אחר. מחקרים מראים שעד 80% ממשתמשי חנויות מקוונות מעדיפים תוצאות חיפוש אורגניות על פני פרסומות בתשלום בעת הערכת האופציות שלהם. המשמעות היא שאם אתר העסק שלכם מדורג גבוה בחיפוש האורגני, יש סיכוי גדול יותר שלקוחות פוטנציאליים יסתכלו על המוצרים או השירותים שלכם לחיוב, מה שמגדיל את הסיכוי להמרה בעת ביקור באתר שלכם. כדי להשיג דירוגים כאלה, חשוב לשמור על תוכן רלוונטי שלא רק מושך מבקרים אלא גם מניע מכירות ברגע שהם מגיעים לאתר שלכם.

קידום אורגני מנצח באמצעות OCM

ב-OCM אנו מתמחים, בין היתר, בשיווק דיגיטלי כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו תמיכה מקצועית במאמצי הקידום האורגני שלהם. הנרשמים לשירותינו ייהנו מהתובנות והמומחיות של אנשי מקצוע מובילים בתחום בישראל. יחדיו נוכל להשיק אתר מנצח, או לבצע אופטימיזציה אורגנית לאתר שלכם כדי להגיע לתוצאות מיטביות. עם תכנון מוקפד של התקציב שלכם, היעדים שלכם, והחזון שלכם, המומחים שלנו יבצעו עבורכם קידום אורגני שמביא לתוצאות בשטח. על ידי מינוף קידום אורגני ביעילות, תוכלו לבסס נוכחות מקוונת חזקה יותר ולהשיג צמיחה עסקית מתמשכת.

איך לשמור על דירוג גבוה במנועי חיפוש?

למרות יתרונותיו הרבים, חשוב להבין שקידום אורגני דורש תחזוקה מתמדת. ככל שתקדישו לקידום הזה יותר מאמץ ומשאבים, כך התוצאות בשטח יהיו טובות יותר. ככל שהתחרות מתעצמת, הצורך בעקביות באסטרטגיות האורגניות של עסקים הופכת למשמעותית יותר. עסקים חייבים להיות בעלי יכולת הסתגלות לשינויים בשטח כדי לשמור או לשפר את דירוג החיפוש שלהם.

יתרונות של
קידום אורגני בגוגל

יתרונות של קידום אורגני בגוגל

שימוש בגוגל סרץ' קונסול

חסכוני

שיווק אורגני הוא חסכוני ואינו דורש תשלום על מודעות, מה שמאפשר לעסקים להתאים את שיטות הקידום שלהם ללא מגבלות כלכליות. על ידי שימוש ב-SEO ובתוכן מותאם לקהל היעד, ניתן להשיג תוצאות דומות לפרסום בתשלום לאורך זמן.

שימוש בגוגל סרץ' קונסול

מביא לתוצאות ארוכות טווח

יתרון משמעותי של קידום אורגני הוא האופי המתמשך של התוכן שלו. בניגוד למודעות בתשלום, שנעלמות עם סיום המימון, תוכן איכותי נשאר נגיש באינטרנט ללא הגבלת זמן. זמינות מתמשכת זו פירושה שהתוכן שלכם יכול למשוך לידים ומכירות לאורך זמן, ולספק משאב רב ערך ללקוחות פוטנציאליים.

שימוש בגוגל סרץ' קונסול

בונה אמון עם קהל היעד

גישה אורגנית היא יעילה מאוד לביסוס אמון במותג שלכם. שימוש במילות מפתח ממוקדות ואספקת תוכן בעל ערך עוזר למותג שלכם להופיע באופן עקבי בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים, ולשפר את האמינות. כאשר צרכנים מזהים את המותג שלכם כאמין, יש סיכוי גבוה יותר שהם יתקשרו או ירכשו.

למה קידום אורגני בגוגל
זה רק איתנו?

למה קידום אורגני בגוגל זה רק איתנו?

בחירה בחברת פרסום בגוגל זה כמו לבחור שותף עסקי אסטרטגי. כל החלטה שתבחרו משפיעה ישירות על ההצלחה שלכם.
הבאנו לפניכם כמה סיבות למה OCM היא הבחירה המושלמת לפרסום בגוגל:

אסטרטגיות ממוקדות ומוכחות

הצוות שלנו מתמחה בפיתוח אסטרטגיות קידום אורגני מותאמות אישית לכל לקוח. אנו מבצעים מחקר מעמיק על התחום שלכם ועל המתחרים, כדי ליצור תוכן איכותי ואופטימלי שימשוך קהל ממוקד ויביא לתוצאות ארוכות טווח. עם שיטות עבודה שהוכיחו את עצמן, אנחנו יודעים בדיוק מה עובד.

שקיפות ואחריות

אנו מאמינים בשקיפות מלאה מול לקוחותינו. אתם תקבלו גישה לדוחות מפורטים, עם מידע על ההתקדמות, השיפורים וההחזר על ההשקעה. השקיפות שלנו מבטיחה שאתם תהיו מעורבים בתהליך ותוכלו לראות את התוצאות המוחשיות של ההשקעה שלכם.

מעקב וניתוח מתמשך

אנו לא משאירים אתכם לבד. אנחנו מספקים דוחות מפורטים ומעקב רציף אחר התקדמות הקמפיינים, כך שתמיד תדעו אילו שיפורים יש לבצע ואילו טקטיקות עובדות בצורה הטובה ביותר. הידע שלנו על אלגוריתמים ושינויים בגוגל מאפשר לנו להתאים את האסטרטגיות בהתאם לצרכים המשתנים.

בניית קישורים איכותיים

אחת החוזקות שלנו היא בניית קישורים איכותיים ומדויקים, שמחברים את האתר שלכם לאתרים רלוונטיים ומוערכים בתחום. קישורים אלו לא רק משפרים את הדירוגים שלכם במנועי החיפוש, אלא גם מגדילים את האמון והסמכות של האתר שלכם בקרב המשתמשים.

תוכן איכותי ומקורי

אנחנו מאמינים שהתוכן הוא המלך. אנו מייצרים תוכן איכותי, רלוונטי ומקורי שמושך גולשים ומדורג גבוה בגוגל. תוכן זה לא רק משפר את הדירוג, אלא גם מקדם מעורבות עם הגולשים.

בזכות התוצאות

המטרה העיקרית בקידום אורגני היא להפוך כוונה לפעולה; הקידום שאנו בונים מביאים לתוצאות בשטח, עם קליקים על אתרים ודפי נחיתה. אתם תיהנו מהמרות ומתנועה לאתר שלכם, כך שתוכלו להגיע לקהל היעד שלכם ולהביא אותו לפעולה הרצויה בכל קמפיין מחדש

אתם מוכנים לקבל חשיפה ענקית מקידום אורגני בגוגל?

צרו איתנו קשר היום ונגיע לתוצאות מרשימות יחד קידום אורגני שמניב תוצאות

הצעת מחיר
לקידום אורגני

מלאו את הטופס ונשוב אליכם בהקדם

פרוייקטים נוספים...

עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית
אתר תדמית עבור אגם אבטחה
תאריך פרוייקט: 1.08.19
עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית
אתר תדמית עבור NatalieorlevART
תאריך פרוייקט: 14.04.18
עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית

אתר תדמית עבור BuyPost

תאריך פרוייקט: 1.09.19
עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית
חנות אונליין עבור הכל לספר
תאריך פרוייקט: 1.1.20
עיצוב ופיתוח אתר מכירות מותאם אישית

אתר תדמית עבור גולומב דיימונדס

תאריך פרוייקט: 1.05.19
עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית

אתר תדמית עבור סטודיו נטלי אורלב

תאריך פרוייקט: 14.04.18
מערכת לחיפוש דירות לחברת Staynco בדומה לAirbnb
מערכת חיפוש דירות עבור STAYNCO
תאריך פרוייקט: 1.06.19
אתר תדמית קטלוג מעל 370 רכבים כולל תעודות זהות

אתר קטלוג עבור אוטו ישיר

תאריך פרוייקט: 1.05.18
עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית

אתר תדמית עבור משכנתא 365

תאריך פרוייקט: 1.04.18

עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית

אתר תדמית עבור Bmedical

תאריך פרוייקט: 1.03.19
עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית

אתר תדמית עבור שים פה

תאריך פרוייקט: 1.12.19