7 יתרונות לבניית אתרים עם וורדפרס

7 יתרונות לבניית אתרים עם וורדפרס

תוכן עניינים

התהליך של בניית אתרים השתנה מאוד ב20 השנה האחרונות; מ"עבודת נמלים" ובניית אתר מאפס, כיום יש מערכות שמאפשרות להקים אתרים ללא מאמץ. אחת המערכות הפופולריות ביותר היא וורדפרס, וכאן נגלה את היתרונות הייחודיים של הפלטפורמה הזו, ולמה בעצם כדאי לבחור בה על פני אחרות.

מה זה וורדפרס?

וורדפרס היא הפלטפורמה הקלה והנפוצה ביותר לבניית אתרים מסוגים שונים. וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח, מה שמאפשר לכל אחד להשתמש או לשנות את תוכנת וורדפרס ללא עלות. וורדפרס מפעילה כמעט שליש מאתרי האינטרנט בעולם, מבלוגים אישיים ועד לאתרים של ארגונים נודעים, כמו חברת Sony. למרות שזו רק אחת ממערכות ניהול תוכן (CMS) הזמינות בחינם, המאפיינים והגמישות הייחודיים שלה הופכים אותה למערכת הפופולרית ביותר כיום.

היתרונות של שימוש במערכת WordPress

1. גמישות ויכולת הסתגלות

וורדפס תוכננה במקור עבור בלוגים, אך היא התפתחה כדי לתמוך במגוון רחב של אתרים, כולל בניית חנויות מסחר אלקטרוני, אתרים של תיקי עבודה ורשתות חברתיות. היכולות הבסיסיות של האתר, בשילוב עם ערכות נושא ותוספים רבים, מאפשרות למערכת להסתגל לצרכים העסקיים המשתנים של אלו שמשתמשים בה, כך שהיא תאפשר לכם לשנות את האתר שלכם לפי הצורך.

2. מבחר עיצובים

עם ספרייה הולכת וגדלה של ערכות נושא פרמיום, וורדפרס מאפשרת למשתמשים להתאים אישית את המראה והפונקציונליות של האתר שלהם. בתור בעלי אתרים, אתם יכולים לצפות בתצוגה מקדימה של ערכות נושא בשידור חי.

3.אפשרויות פלאגין רבות

וורדפרס כוללת ספריית פלאגין (תוסף תוכנה במערכות ניהול תוכן) ענקית עם מאות הרחבות המשפרות את פונקציונליות האתר. בין אם תוסיפו פלאגין של נקודות רכישה או חלק של בלוג, ניתן להתקין או לבטל בקלות תוספים ככל שדרישות האתר שלכם מתפתחות.

4.ביצועי SEO חזקים

וורדפרס בנויה עבור אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO קידום אורגני). הקוד הנקי של המערכת, בשילוב עם תכונות לאופטימיזציה של תכנים וכותרים, כתובות מטא וכתובות URL, משפר את נראות האתר במנועי החיפוש. הפירוש הוא אינדקס טוב יותר ודירוגים גבוהים יותר במנועי חיפוש שונים, כולל גוגל.

7 יתרונות לבניית אתרים עם וורדפרס

5.התאמה לנייד

כיום אנשים רבים גולשים ממכשירים ניידים שונים אייפון גלאקסי  לרבות טאבלטים וטלפונים חכמים. לכן, אתר רספונסיבי שמותאם למכשירים ניידים הוא חיוני. ערכות נושא של וורדפרס מבטיחות שהאתר שלכם יתפקד היטב במכשירים שונים – גורם חשוב לדירוג טוב בגוגל.

6.פונקציונליות מובנית עבור בלוגים

בהיותה מערכת לניהול תכנים, ל-WordPress יש פונקציונליות בלוגים משולבת, המאפשרת למשתמשים לפרסם תוכן בצורה חלקה. זה מאפשר אפילו לאתרים שאינם בלוגים לעדכן מבקרים בידיעות שונות, בלי שיצטרכו פלטפורמה נפרדת עבור תכנים.

7.בנויה עבור צמיחה

ככל שעסקים מתרחבים, האתרים שלהם עשויים לדרוש תכונות ופונקציות נוספות. וורדפרס יכולה לצמוח עם העסק שלכם ללא צורך להתחיל מאפס, הודות למבנה הרב-תכליתי ואפשרויות התוספים שלה.

לסיכום

וורדפרס היא בחירה מצוינת ליצירת אתר אינטרנט, בין אם לשימוש אישי ובין אם זה אתר לעסקי. למרות שניתן להשתמש בה באופן עצמאי, בנייה של אתר שמקבל דירוג היא לא פשוטה. שירות בניית אתרים מקצועי הוא חיוני, גם עם מערכת עצמאית כמו וורדפרס, וב-OCM תוכלו ליהנות משירות בניית אתרים במערכת הפופולרית, עם כל התוספים הנחוצים להצלחה שלכם.

אולי יעניין אותך...

בעולם העסקי יש תנודות רבות, ועסקים רבים חווים לעתים ירידה במכירות בגלל סיבות…

יצירת דף נחיתה שמביא להמרות גבוהות חשוב להנעה הפעולה, בין אם אתם מפנים…

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה בלעדית!

פרוייקטים נוספים...

עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית
אתר תדמית עבור אגם אבטחה
תאריך פרוייקט: 1.08.19
עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית
אתר תדמית עבור NatalieorlevART
תאריך פרוייקט: 14.04.18
עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית

אתר תדמית עבור BuyPost

תאריך פרוייקט: 1.09.19
עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית
חנות אונליין עבור הכל לספר
תאריך פרוייקט: 1.1.20
עיצוב ופיתוח אתר מכירות מותאם אישית

אתר תדמית עבור גולומב דיימונדס

תאריך פרוייקט: 1.05.19
עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית

אתר תדמית עבור סטודיו נטלי אורלב

תאריך פרוייקט: 14.04.18
מערכת לחיפוש דירות לחברת Staynco בדומה לAirbnb
מערכת חיפוש דירות עבור STAYNCO
תאריך פרוייקט: 1.06.19
אתר תדמית קטלוג מעל 370 רכבים כולל תעודות זהות

אתר קטלוג עבור אוטו ישיר

תאריך פרוייקט: 1.05.18
עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית

אתר תדמית עבור משכנתא 365

תאריך פרוייקט: 1.04.18

עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית

אתר תדמית עבור Bmedical

תאריך פרוייקט: 1.03.19
עיצוב ופיתוח אתר תדמית מותאם אישית

אתר תדמית עבור שים פה

תאריך פרוייקט: 1.12.19